סדנאות למידה – תקשורת וגיוס שותפים
תקשורת בינאישית
תקשורת בינאישית. מילים פשוטות, ועולם כל כך רחב. תקשורת בינאישית היא כל מה שאמרתי ולא אמרתי. כל מה שהתכוונתי, ועבר או נתקע בדרך. תקשורת בינאישית טובה ומקדמת היא הבסיס לכל כך הרבה.
כולנו עושים בה שימוש, אך לא תמיד מודעים לניואנסים שלה.
הסדנא תיתן כלים לניהול תקשורת בינאישית מקדמת.
הסדנא תשלב התנסויות, דיון קבוצתי ותירגול.
רתימת שותפי תפקיד / עבודת ממשקים
בעולם העבודה אנו פועלים במציאות בה יש כל כך הרבה תלות: איכות העבודה שלי, הספקיה והשפעותיה תלויות בכל כך הרבה גורמים: המנהל שלי, הספקים שלי, הלקוחות שלי, העמיתים שלי בשולחן לידי או במטריצה ועוד ועוד… אם כל אחד מהם בתורם ימלא את חלקו כראוי, המשימה שלי תוכל להתבצע. תלות זו מלווה בהרבה רגשות, חלקם חיוביים ורבים מהם שליליים: כעסים, חוסר שביעות רצון, תסכול, אבדן שליטה ועוד. לאופן בו אני פועל יש הרבה השפעה על האחרים, כיצד הם ימלאו את חלקם. לשם כך אני צריך לרתום אותם כראוי. הסדנא הינה חווייתית, ומשלבת התנסות, דיון ותרגול.
משך הסדנאות:2-5 שעות. את הסדנאות תנחה יועצת ארגונית ומנחת סדנאות.
סדנאות למידה – שירות ומכירה
סדנת מכירה
מטרה: שיפור תוצאות המכירות בעסק.
הסדנא תתייחס להבנת הלקוח, וניהול שיחת מכירה אפקטיבית.
סדנת ניהול זמן
מטרה: התייעלות ושימוש נכון במשאבי העסק.
הסדנא תתייחס לניהול משימות בעסק, הבנת מושגים של חשוב ודחוף, תעדוף משימות.
סדנת הצבת יעדים
מטרה: השגת מטרות הארגון במועדן.
הסדנא תתייחס למפל המטרות בארגון, הצבת יעדים לפי מודלSMART , בקרה על השגת היעדים.
סדנת שירות לקוחות
מטרה: שיפור השירות ללקוח. הסדנא תתייחס להגדרת השירות כחלק מתמהיל השיווק בעסק, הבנת הצרכים ותיאום ציפיות עם הלקוח, הענקת שירות מיטבי ללקוח מבלי לפגוע ברווחיות העסק.
משך הסדנאות 3-5 שעות.
את הסדנאות תנחה יועצת שיווקית MBA , מנכל ובעלים של חברה
סדנאות למידה והעשרה – שיווק ונטוורקינג
סדנת ממני והחוצה – העצמה ושיווק עצמי
מטרה: חיזוק השיווק העצמי והעצמה מתוך שייכות לארגון. ארגון טוב נותן תחושת בטחון ומאפשר לעובד לצמוח, להתחזק ולשווק את עצמו ואת הקבוצה אליה הוא שייך באוטנטיות ונאמנות. מטרת הסדנא לחזק את תחושת הבטחון והשייכות (מה זה תורם לי להיות שייך? איך אני מרוויח מזה) ומתוך זה להכיר בחוזקות שלי בתוך הקבוצה ולתת לעובד כלים מתאימים להוציא אותן החוצה בצורה יעילה שתתרום לו ולארגון. משך הפעילות: סדנא בת3-5 שעות.
Networking ארגוני
נטוורקינג בארגון, בדיוק כמו נטוורקינג בחיים בכלל הוא בעל השפעה רבה על היכולת שלי להצליח. אחד המאפיינים של ארגונים היא עבודה אינטנסיבית עם בעלי תפקידים אחרים בארגון. לפעמים עם אלו שיושבים בעמדה שלידך, ולפעמים אני מכיר אותם טלפונית בלבד. לאנשים הרבה פעמים יש את “חסם הזרות”: אני לא ניגש ומתחיל לשוחח עם מישהו “סתם”. זה לא נהוג. מטרת הפעילות היא לאפשר לאנשים להתגבר על חסם הזרות, להכיר את האחרים וללמוד כלי אפקטיבי ויעיל שיסייע להם ביצירת נטוורקינג ביומיום.
משך הפעילות: סדנאות 2-5 שעות.
את הסדנאות תנחה יועצת ארגונית ומנחת סדנאות
סדנאות למידה מתוך חוויה – שיתוף פעולה בצוות
מנהלים ועובדים נדרשים להציג תוצאות בשטח. איכות התוצאות תלויה בשיתוף הפעולה ובדינמיקה בתוך הצוות. אי-הבנות והתנגדויות יוצרים בזבוז רב של משאבים.
בסדנאות נלמד לחזק את ההבנה ההדדית ושיתוף הפעולה באמצעות הקשבה לעצמי והקשבה לאחר.
סדנת הקשבה לגוף
עצירה לרגע והקשבה למה שקורה בגוף. באמצעות תרגילים חוויתיים נלמד לשים לב לתחושות הגופניות, “תחושות בטן” ונשתמש בהן כדי למצוא תשובות מתוכנו להתמודדות עם מצבים שונים. מודעות להוויה פנימית מאפשרת לעבור מתגובה – להובלה של מצבים שונים בחיים.
סדנת גבולות וחופש
את/ה נותנת לכולם ולא נשאר לך לעצמך? ואולי להיפך- את/ה רוצה לתת מעצמך יותר / לפרוץ ומשהו עוצר בעדך? נתמקד בבחינת הגבולות במערכות יחסים. ברמה האישית: איפה אני שׂם/ שׂמה את הגבול שלי, וברמת הקבוצה: מי אני בתוך קבוצה ומידת השייכות שלי אליה.
תקשורת בין אישית
נתנסה בסגנונות תקשורת שונים באמצעים חווייתיים וסימולציות. נתייחס להתמודדות עם קונפליקט ודרכים אפשריות לפתרון. נראה איפה נוח לנו, מתי מתחיל הקונפליקט ואיך אפשר לפתור אותו ביעילות.
את הסדנאות תנחה פסיכותרפיסטית גופנית ומנחת קבוצות